Cherga BG

“Чрез масовост и интерактивност идеите най-добре достигат до хората” – Маргарита Лулова

Margarita LulovaМаргарита Лулова е завършила “Реклама” в НБУ и “Връзки с обществеността” в СУ “Св. Климент Охридски”. Омъжена е, с едно дете. Тя и екип на българския букмейкър “Еврофутбол” разработиха най-голямото светско парти на годината по повод 15-ия рожден ден на родната букмейкърска къща.

 

“Еврофутбол” навърши 15 години. Юбилеят премина под мотото “Живот и енергия”. Защо избрахте именно него?
Мотото, но и всички събития за юбилея бяха разработени така, че да кажем и покажем какво е “Еврофутбол”, а именно модерна компания, млада по дух, заредена с енергия и очакваща с нетърпение новите предизвикателства. В същото време неповторима и пълна с новаторски идеи.

Отпразнувахте годишнината с 15-часов купон от четири отделни събития. Как всъщност се прави толкова грандиозно парти?
С много енергия и усилия от страна на целия екип в продължение на близо четири месеца. “Еврофутбол” отпразнува своя десети рожден ден в киноцентъра в Бояна с римско парти, организирано като панаир на 5 дка площ. Тогава всички твърдяха, че това е най-грандиозното подобно събитие. Е, наложи се да измисля и организирам нещо повече от него за 15-ия юбилей на “Еврофутбол”. Така поканихме нашите партньори и клиенти в края на август в курортните комплекси Елените и Слънчев бряг, като направихме турнир по плажен футбол, плажно пяна парти, коктейл на брега на морето и концерт.

Към кое от събитията имаше най-голям интерес?
Трудно е да се каже. Първото събитие за деня бе турнир по плажен футбол с уникален награден фонд от 15 000 лева. Казвам уникален, защото до момента за подобен род състезание не е давана толкова голяма парична премия. Бяхме предвидили две седмици, през които да се записват желаещите отбори. Осемнадесет часа след отваряне на сайта за записване, заявки за участие подадоха над 70 тима.

Какви бяха другите събития?
Дневно диджей пяна парти на плажа в Слънчев бряг под звуците на диджей миксовете на Radi. Стотици танцуваха по бански в пяната, а коктейлът в Cacao beach вечерта посрещна над 600 наши партньори и приятели. Те се насладиха на тайландското меню “Fresh and Hot Asia Colours”, което се предлага за първи път в коктейлен вариант у нас. До началото на концерта в 23,00 ч. за доброто настроение се погрижиха Любо Нейков, Христо Гърбов, диджей Radi и диджей Gagalove. А световноизвестните Crystal Waters, Velvet и DJ ATB доведоха гостите и зрителите – над 5000 души, на плажа до екстаз.

Вече 15 години сте на българския пазар. Много или малко са това?
И много, и малко. Зависи от целите и задачите, които една компания си е поставила, и степента на тяхното реализиране. Смело мога да кажа, че “Еврофутбол” със своя 15-годишен труд у нас е постигнала много както за своите клиенти, така и за обществото като цяло.

Как изглежда кратката ретроспекция на тези 15 години?
“Еврофутбол” стартира през 1993 г. със седем букмейкърски пункта в големите градове. В момента те са близо 830, разпределени в 18 региона в цялата страна. През годините бяха разработени високи критерии за екстериор и интериор, с които да се гарантира комфорт на играчите.

Достигна ли своя връх “Еврофутбол”?
Категорично не. Петнадесет години са твърде недостатъчен период от време, за да се постигнат всички идеи, които има мениджмънтът на компанията. В момента разработваме поредния нов продукт за клиентите, но ще го запазя в тайна. Непрестанно реинвестираме печалбата и разкриваме нови работни места.

С какво обаче допринасяте за развитие на обществото?
От самото създаване на “Еврофутбол” компанията, а и представителите на мениджмънта даряваха много средства, без това да се оповестява публично. В началото на 2007 г. започнахме мащабен социален проект, наречен “Печелиш и помагаш”, и взехме решение да му дадем гласност. Чрез него “Еврофутбол” работи активно за решаването на различни проблеми в страната – в спорта, в културата, в здравеопазването и в социалната сфера.

Бихте ли дали примери?
Ще изброя някои от благотворителните ни кампании, които придобиха широка обществена популярност и с които ние помогнахме на много хора в България: “Спорт в свободното време” – изградихме 5 спортни площадки; “Живо наследство” – кампания за опазване на фолклорното наследство; “Спорт срещу остеопорозата”; “Пътуваща библиотека за хора с увреждания”; “Ние чакаме бебе” – за повишаване информираността на бъдещите родители; стипендии за деца сираци, приети във ВУЗ, и др.

Как формирате и разпределяте средствата в тези кампании?
Ние не набираме средства. Ние даряваме. Сумата по всяка кампания се определя чрез консултации и съвместна работа с фондации, които имат опит в конкретната сфера. Смятаме, че така финансирането е по-ефективно. Отделно по всяка една кампания провеждаме множество събития в страната, защото само чрез масовост и интерактивност всяка идея може да стигне най-добре до хората. Както сами разбирате, развиваме и бизнеса си, и обществото с нашите големи социални кампании. По този начин постигаме, освен бизнес просперитет, и просперитет за българските граждани.

Add comment