audienceПоредното издание на IDC Predictions се проведе на 09 февруари в София.
Анализаторите на IDC, както и присъстващите гости имаха възможност да коментират дигиталната трансформация, на която са подложени правителствата и бързо развиващите се компании. Според прогнозата на IDC до 2020-та година, две-трети от водещите 2 000 организации ще развиват корпоративните си стратегии, съобразявайки се с дигиталната трансформация, като повечето от тях ще назначат лидер на ниво „Борд на директори“, който да определи основните цели на тези организации и да следи за тяхното изпълнение.
Най-големите организации ще разчитат на с 50% повече нови разработки на софтуер , отколкото в момента. Това се дължи на ускоряването на темповете на развитие на технологиите. В резултат, информацията става по-ценен актив, отколкото много други физически активи. Например в сферата на взаимодействие с клиентите, това означава, че то трябва да протича в социалните медии, електронна поща, онлайн съобщения, телефонни разговори, контакт центрове, мобилни приложения, интерактивни терминали, и печатни материали. Това означава услуга, която поддържа удовлетворението на клиентите чрез интегрирани вериги за доставка, прогнозен анализ на пазара, персонализирани оферти и високо персонализирани програми за лоялност.
Реализирането на промяната няма да е лесно. Водещите компании ще използват възможностите на Интернет на нещата, когнитивни системи, роботи, 3D печат, облачни технологии, анализ на големи данни, и разширената реалност, за да прекроят бизнес моделите си. Това, от своя страна, ще въздейства на процесите и хората, които ги управляват. Ще се изисква целенасочено управление на промяната, ще са необходими нови умения, а гъвкавостта ще бъде от съществено значение. Фирмите, които се колебаят да приемат промените, рискуват да бъдат ирелевантни към действителността.

Share Button